loading...
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار
فروشگاه اینترنتی بیه استور,خرید پستی آموزش تناسب اندام به روش بادی پامپ (BodyPump)

با مربیان حرفه ای و کلاسی پر و همچنین موزیک

های

انگیزه دهنده، نه تنها از ورزشتان لذت خواهید برد،

بلکه

هر به هر هدفی که در ذهن دارید هم خواهید رسید.

با بالا رفتن حجم عضلانی بدنتان و از بین رفتن

تدریجی

چربی ها، خیلی زود شاهد شکل گرفتن و تفکیک

عضلاتتان خواهید بود.

در ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ای که این کلاس ها طول می

کشند،

وقت کافی برای سوزاندن مقدار زیادی کالری خواهید

داشت



فروشگاه اینترنتی بیه استور


www.biestore.com
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 442 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتماً تا بحال نام نرم افزار معروف گوگل ارث را شنیده اید که نسخه های مختلف آن برای کامپیوتر و سایر گوشیها ارائه شده است ولی امروز نسخه جدید این نرم افزار با نام Google Earth 3.2 را برای گوشیهای آپل قرار داده ایم که بوسیله آن میتوانید با لمس صفحه گوشی خود به سر تا سر کره زمین به وسیله ماهواره سفر کنید. از ویژگیهای این نرم افزار به زوم کردن روی نقطه مورد نظر و جست و جوی مکان مورد نظر را میتوان نام برد.

محمد بازدید : 401 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتما نام گوگل پلاس را شنیده اید و از شبکه ی اجتماعی جدید گوگل باخبر هستید و حساب کاربری گوگل خود را چک می کنید اما در یک مدت زمان کوتاه نرم افزار گوگل پلاس +Google برای سیستم عامل iOS توسط گوگل ارائه شد تا کاربران این سیستم عامل نیز به راحتی بتوانند از این شبکه اجتماعی جدید استفاده کنند.سایت میهن دانلود این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان برای شما آماده ی دانلود کرده است.امیدواریم که مورد پسند شما کاربران عزیز واقع شود.

محمد بازدید : 254 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . نرم افزار AnyFont یک نرم افزار مفید برای کسانی است که از ظاهر یک نواخت گوشی خود خسته شده اند . به این معنا که شما با نصب این نرم افزار می توانید اقدام به تغییر فونت گوشی خود نمایید و از فونت های زیبا و متنوعی که داخل این نرم افزار گنجانده شده استفاده نمایید . یکی از ویژگی های این نرم افزار ارائه ی تعداد زیادی فونت های زیبا و گرافیکی می باشد که می تواند گوشی شما را به یک گوشی خاص و منحصر به فرد تبدیل نماید . برای دانلود ورژن کرک شده ی این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

محمد بازدید : 164 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در  میهن دانلود قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت میهن دانلود دریافت کنید

آی‌فون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد.

آی‌فون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵ ، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است) ، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری – مرورگر اصلی اپل – بهره می‌گیرد.نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آی فون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT& T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

محمد بازدید : 421 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌ استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور مفید باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

فروشگاه اینترنتی بیه استور

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 284
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 3,347
  • بازدید سال : 78,807
  • بازدید کلی : 811,328